INFORMATIE
commitment to your privacy

 

Bij TalentGoals, betekent uw vertrouwen  alles voor ons. Dat is de reden waarom wij uw privacy te respecteren en beschermen met streng beleid die bepalen hoe alle gegevens wordt omgegaan.

Onze toewijding aan het beschermen van uw privacy komt uit een diep respect voor onze klanten. We weten dat uw vertrouwen niet gemakkelijk komt. Dat is waarom we hebben en zal altijd zo hard als we kunnen om geld te verdienen en te houden werken.

Jean-Marie Cardon

VERKOOPSVOORWAARDEN

1. Een order wordt enkel als definitief beschouwd, wanneer bevestigd door de vennootschap.
2. Behoudens andere bepalingen, wordt de levering in onze vestiging gedaan. In ieder geval geschiedt het vervoer op risico en verantwoordelijkheid van de koper, zelfs indien de vennootschap zich ermee belast; en de transportkosten veroorzaakt door levering buiten de overeengekomen leveringsplaats worden aan de koper aangerekend.
3. Alle goederen zijn conform aan de specificaties vermeld door onze vennootschap.
4. A) Klachten worden enkel aanvaard indien overgemaakt aan de vennootschap binnen de acht dagen van het in ontvangst nemen der goederen of diensten of van de factuur.
B) Bij een zichtbare beschadiging mogen de goederen niet verwerkt worden.
5. Bij gebrek aan speciaal geschreven overeenkomst moet elk order binnen de DRIE maand afgenomen zijn.
6. Indien de koper de bestelde goederen niet afneemt binnen de overeengekomen termijn, of indien de verkoper door reden van overmacht, de leveringen niet kan voldoen, behoudt verkoper zich het recht voor de leveringstermijn te verlengen of zelfs het niet-geleverde gedeelte der bestellingen te schorsen, zonder vergoeding. Deze schikkingen zullen nochtans de verkoper niet beletten de koper te dwingen zijn verplichtingen na te komen of van hem vergoedingen te eisen.
7. Staking en lock-out worden aanzien als redenen van overmacht.
8. Vernietiging van goederen, door brand of andere redenen, laat de vennootschap toe de orders waartoe de getroffen waar bestemd was, geheel of gedeeltelijk te schrappen. De vennootschap zal over hetzelfde recht beschikken indien deze goederen haar ontnomen worden hetzij door diefstal, plundering of opeising.
9.
A) De goederen of diensten zijn betaalbaar op zetel van de verkoper en op de vervaldag voorzien in het contract; bij gebrek aan andere bepalingen, zijn onder leveringen betaalbaar bij ontvangst van de factuur. Indien geen vervaldag vermeld is de factuurdatum de vervaldag.
B) Bij afgifte van wissels of effecten, moeten deze verhandelbaar zijn in België en slechts weerhouden worden voor hun netto product. De afgifte van wissels of effecten houdt geen schuldvernieuwing in.
C) Bij iedere laattijdige betaling zullen verwijlintresten aangerekend worden aan 12 % per jaar. Bovendien, in geval van onverantwoord verwijl van meer dan twee maand, te rekenen vanaf de vervaldag van de factuur, zal het onbetaald bedrag vermeerderd worden met een schadeloosstelling van 15 %, met een minimum van 1000 €, onverminderd de vergoeding van een hogere schade indien dit het geval is.
D) Elke laattijdigheid van betaling kan onderbreking van de lopende orders tot gevolg hebben.
E) De verkoper heeft het recht de nodige garanties aan de marktvoorwaarden van de koper te eisen.
F) De geleverde goederen blijven eigendom van de koper tot volledige betaling.
10. Alle geschillen vallen enkel onder de bevoegdheid van de Rechtbanken te Kortrijk en het Belgisch recht.
11. De door de vennootschap bevestigde leveringstermijnen gelden maar voor zover het openstaand saldo binnen de limiet ligt, gedekt door de kredietverzekeringsmaatschappij.
12. EIGENDOMSCLAUSULE
De goederen blijven het eigendom van de verkoper zolang door de koper de verschuldigde koopsom niet volledig aan de verkoper is voldaan, zelfs indien de goederen bewerkt werden. Eens de goederen geleverd zijn draagt de koper alle verlies- en vernietigingsrisico’s.
13. Beschikbaarheid.
De volledige algemene voorwaarden zijn ten alle tijde op de zetel te verkrijgen.
CONDITIONS DE VENTE
1. Tout ordre, pour être définitif, doit être confirmé par la société.
2. Sauf stipulation contraire, la livraison est faite dans à notre adresse. Dans tous les cas, le transport, même s’il est pris en charge par la société, se fait aux risques et périls de l’acheteur, et les frais de transport au-delà du lieu convenu seront portés en compte.
3. Toutes les marchandises sont conformes aux spécifications mentionnées par la société.
4. a) Aucune réclamation ne sera admise si elle n’est transmise par écrit à la société dans les huit jours de la réception des marchandises ou des services et avant la mise en œuvre de celle-ci.
b) En cas de dommage visible à la réception, les marchandises ne peuvent pas être mises en fabrication par le client.
5. A défaut de stipulation contraire l’acheteur est tenu de prendre livraison dans les TROIS mois de la date de l’ordre.
6. Si, pour quelque ce soit, l’acheteur ne prend pas livraison en temps voulu, conformément aux conditions précitées, ou si, d’autre part, un cas de force majeure empêche le vendeur de fournir les quantités convenues, ce dernier se réserve la faculté de reculer tous les délais de la durée du retard survenu, ou d’annuler sans indemnité, les parties d’ordres non livrés. Il est entendu que cette faculté n’entame en rien son droit de contraindre l’acheteur à exécuter ses engagements ou à payer des dommages et intérêts.
7. La grève et le lock-out, quelles que soient leur causes, sont compris dans les cas de forces majeure.
8. La destruction de matières premières ou fabriquées, par le feu ou autrement, autorise la société à annuler les ordres ou les parties d’ordres auxquels ces matières étaient destinées. La société aura la même faculté si ces matières lui sont enlevées contre sa volonté, par des actes de violence ou d’autorité, tels que pillages ou réquisitions.
9. a) La marchandise ou services sont payable au siège du vendeur et à l’échéance prévue au contrat ; en l’absence de stipulation, nos livraisons sont payables dès le reçu de la facture. Si aucune date d’échéance est mentionnée, la date de facture est l’échéance.
b) En cas de remise de traites ou d’effets, ceux-ci devront être négociables en Belgique et ne seront retenus que pour leur produit net. La remise de traites ou d’effets n’opère pas novation de la créance.
c) Sur tout retard de paiement il sera réclamé u intérêt de 12 % l’an. En outre, en cas de retard injustifié de plus de deux mois à compter de l’échéance de la facture, le montant impayé sera majoré d’une indemnité de 15 %, avec un minimum de 1000 €, sans préjudice de l’indemnisation d’un dommage supplémentaire s’il y a lieu.
d) Tout retard de paiement peut en outre donner lieu à une interruption de livraison ou l’annulation de l’ordre
e) Le vendeur se réserve au surplus le droit de faire verser même au cours de l’exécution du marché, telles garanties de paiement qu’il jugera nécessaire.
f) Les marchandises livrées restent notre propriété jusqu’au paiement intégral du prix par l’acheteur.
10. Toutes contestations sont de la compétence exclusive des Tribunaux de Kortrijk et réglés par les lois Belges.
11. Les délais de livraison, confirmés par la société, ne sont valables qu’à la condition que le solde du montant à payer soit couvert par l’assurance crédit.
12. LA CLAUSE DE RESERVE DE PROPRIETE
Toutes les marchandises vendues restent la propriété du vendeur jusqu’à complet paiement du prix facturé, le paiement s’entendant de l’encaissement effectif du prix jusqu’à cette date et à compter de la livraison, l’acheteur assume la responsabilité des dommages que ces biens pourraient subir ou occasionner pour quelque cause que ce soit.
13. Les conditions générales sont à tout moment à disposition à la simple demande.
CONDITIONS OF SALE
1. An order will only be considered final if confirmed by the company.
2. Save for if stated otherwise, delivery will be ex works. In any case, the buyer will take the responsibilities and the risks of the transport even when the company takes care of these transportation costs caused by delivery on a place of delivery other than specified on the contract will be at the expense of the buyer.
3. All goods and services are conform to the specifications mentioned by the company.
4. A) Complaints will only be accepted if received by the company within eight days after the taking delivery of the goods, services or the invoice.
b) If visible damage of the goods occurs, the goods may not be used.
5. For lack of special written agreement shall every order be accepted within THREE months.
6. If the buyer does not accept the ordered goods within the agreed period, or if the seller, by circumstances beyond his control cannot supply the quantities agreed, reserves the seller to himself the right to defer the term of delivery or even to cancel the order for the goods not yet delivered without any compensation. The above mentioned settlements, however, do not prevent the seller to compel the buyer to meet obligations or to claim damages.
7. Strike or lock-out is considered as circumstances beyond the seller’s control.
8. Destruction of goods, by fire or other circumstances leaves the company the right to cancel all or part of the orders for the goods belonged. The company has the same rights when the goods are taken away by theft, plunder or requisition.
9. a) The goods or services are payable at the seat of the seller and on the expiry date specified in the contract; for want of other stipulations, our deliveries are payable on receipt
of invoice. In case no due date is specified, the invoice date equals the due date.
b) in the case of remittance in the shape of drafts or stocks must these be negotiable in Belgium.
c) an interest at the rate of twelve per cent will be charged on every delay of
payment . Moreover, in the case of an unjustified delay of more than two months, starting from the expiry date of invoice, will the unpaid amount be increased with 15% (minimum 1000 €) without prejudice to the indemnity of a supplementary damage if this was the case.
d) every delay of payment can in addition to this, lead to the interruption of delivery
or the cancellation of the order.
e) Moreover, the seller reserves for himself the right to order the payment of guarantee the considers to be necessary even during the execution of the transaction.
f) The goods will remain the seller’s property until the have been paid in full.
10. All dispute arising in connection with the present contract shall be finally settled by the tribunals of Kortrijk and are governed by Belgian law.
11. The company can only guarantee the confirmed time of delivery, under the condition hat the total amount of the invoices overdue remains within the limits covered by our credit insurance company.
12. RETENTION OF TITLE.
The title in the goods shall pass to the buyer only when payment in full has been received by the seller for all goods whatsoever supplied (and all services rendered) at any
time by the seller to the buyer. The buyer shall permit the servants or agents of the seller to enter on to the buyer’s premises and repossess the goods at any time prior thereto.
As long as payment has not been effected the buyer cannot sell, pledge or offer goods as guarantee or collateral security.Should the goods (or any of them) be converted into a new product, whether or not such conversion involves the admixture of any other goods to thin whatsoever and in whatever proportions, the conversion shall be deemed to have been effected on behalf of the seller an the seller shall have the full legal and beneficial ownership of the products, but without accepting any liability whatsoever in respect of such converted goods in relation to any third party, and the buyer hereby indemnifies the seller in relation thereto.In the case of non-payment at the due date and upon demand the buyer must return forthwith to the seller all merchandise unpaid for.
14. The complete general conditions are available at simple demand.

1. Wie wordt beschermd door dit privacybeleid?

Dit privacybeleid geldt voor al onze klanten, dus voor onze consumenten en zakelijke klanten (natuurlijke personen) met mobiele telefonie, vaste telefonie, mobiel internet, vast internet en radio en/of televisie, zowel als voor de eindgebruikers die – via hun relatie met onze klant (bijvoorbeeld: gezinsleden, vrienden, bezoekers) – gebruik maken van de Telenet diensten en producten. Dit privacybeleid is ook van toepassing wanneer je een bezoek brengt aan onze kantoren of winkelpunten, websites, gebruik maakt van onze apps, en wanneer je een potentiële of voormalige klant bent van Telenet. De wet van 8 december 1992 (“Privacywet”) en de wet van 13 juni 2005 (“Wet Elektronische Communicatie”) en de bijhorende uitvoeringsbesluiten regelen de bescherming van je persoonsgegevens [https://www.privacycommission.be/nl/privacywet-en-uitvoeringsbesluiten]. Wij engageren ons onze plichten na te leven en je rechten te respecteren telkens wanneer wij je gegevens verwerken. Indien je dieper wil ingaan op dit onderwerp raden wij je aan de website van de Commissie voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer [https://www.privacycommission.be/nl] te raadplegen.

2. Wat betekent ‘verwerking van gegevens’ en wie is daarvoor verantwoordelijk?

Onder ‘verwerking van gegevens’ verstaan we elke verwerking van persoonsgegevens. Het begrip ‘verwerking’ dekt onder andere het verzamelen, vastleggen, ordenen, bewaren, actualiseren, wijzigen, opvragen, raadplegen, gebruiken, verspreiden of op eender welke manier ter beschikking stellen, samenbrengen, combineren, archiveren, wissen of uiteindelijk vernietigen van persoonsgegevens. TalentGoals  Kortrijkssesteenweg 57B302  B8530 Harelbeke is verantwoordelijk voor de verwerking van je persoonsgegevens. Dit neemt niet weg dat je een aantal verplichtingen hebt in verband met de verwerking van persoonsgegevens van de eindgebruikers die je toelaat gebruik te maken van je TalentGoals diensten. In die hoedanigheid dien je steeds waar nodig de wettelijk vereiste toestemmingen van de eindgebruikers te bekomen voor het verwerken van hun persoonsgegevens door TalentGoals voor zover nodig in het kader van diensten van TalentGoals die je hen toelaat te gebruiken. Onze algemene voorwaarden gaan daar uitgebreid op in.

3. Welke gegevens verwerken we?

Onder ‘persoonsgegevens’ verstaan wij gegevens die op een identificeerbaar persoon (de ‘betrokkene’) betrekking hebben en die (i) je ons zelf geeft (bijvoorbeeld wanneer je een probleem meldt of wanneer de gegevens uit je identiteitskaart bij contractsluiting worden uitgelezen), (ii) die wij aan je toewijzen voor het gebruik van onze producten en diensten (iii) die wij verkrijgen door het gebruik van onze producten en diensten, met inbegrip van het gebruik door eindgebruikers en (iii) die we via derden hebben ontvangen. Alle gegevens die we verzamelen kunnen met elkaar gecombineerd worden om onze aanbiedingen en diensten beter af te stemmen op je persoonlijke behoeften.

  Wij onderscheiden verschillende types persoonsgegevens. Ze laten ons toe onze producten en diensten aan te bieden en te verbeteren waar mogelijk:

 Gebruikersgegevens: hiermee kunnen wij je identificeren of contact met je opnemen. Bijvoorbeeld: je naam, je adres, je telefoonnummer, je taalvoorkeur, kopie van de voorzijde van je identiteitskaart, je geslacht, je e-mailadres, je leeftijd, je gezinssamenstelling en alle andere voorkeuren die je kenbaar maakt via sociale media, acties, mobiele applicaties, wedstrijden etc, met inbegrip van je financiële gegevens en gegevens in verband met je kredietwaardigheid;

Zoals de wet voorschrijft, verwerken we geen gevoelige gegevens zoals onder andere gegevens over je raciale of etnische afkomst, politieke opvattingen, seksuele voorkeuren en gezondheid.

4. Waarvoor gebruiken we deze gegevens?

We verwerken persoonsgegevens voor diverse doeleinden, waarbij telkens enkel de gegevens worden verwerkt die noodzakelijk zijn om het beoogde doel te realiseren. Zo gebruiken wij persoonsgegevens: Wanneer wij toestemming hebben gekregen; In het kader van de voorbereiding of uitvoering van ons contract; Om te voldoen aan de wettelijke of reglementaire bepalingen waaraan wij zijn onderworpen; en Wanneer TalentGoals daarvoor een gerechtvaardigd belang heeft, in welk geval wij steeds streven naar een evenwicht tussen dat belang en het respecteren van de privacy van de betrokkene. Mits toestemming, voor zover vereist, verzamelen wij persoonsgegevens voor de volgende concrete doelen: Om je aanvraag voor onze producten en diensten in behandeling nemen. Als je onze website bezoekt om informatie te verzamelen en/of aan te vragen over onze producten en diensten of wanneer je je bijvoorbeeld aanmeldt voor onze nieuwsbrief, dan hebben we in ieder geval je adresgegevens nodig. Alle informatie die wij in deze precontractuele fase over je ontvangen, gebruiken we alleen om je van de gevraagde informatie te voorzien, op de wijze zoals jij dat wilt. Ook wanneer je uiteindelijk beslist om klant te worden bij TalentGoals, zullen wij je om een aantal persoonsgegevens vragen zoals je naam, adres, telefoonnummer, e-mail adres, klantennummer, kopie identiteitskaart en je ook gegevens toewijzen zoals log-in gegevens. Om je de beste service aan te bieden en je te informeren over je gebruiksmogelijkheden. Wij gebruiken je gegevens voor het opzetten, onderhouden en ondersteunen van je producten en diensten en voor onze administratie. 

5. Hoe beveiligen wij je gegevens?

We zetten alles op alles om je persoonsgegevens en privacy te beschermen, in onze kantoren.

 Onze medewerkers worden opgeleid om correct om te gaan met vertrouwelijke gegevens. Ook wordt bij privacygevoelige projecten een inschatting gemaakt op het vlak van veiligheid en de bescherming van persoonsgegevens. Bovendien gebruiken wij allerlei technische maatregelen om je persoonsgegevens te beschermen, zoals: beveiliging met een paswoord, harddisk encryptiesoftware, firewalls, antivirus, intrusie- en anomaliedetectie en toegangscontroles voor onze werknemers. Moest er zich een gegevenslek voordoen met ongunstige gevolgen voor je persoonsgegevens, dan word je als klant persoonlijk verwittigd in de door de wet voorziene omstandigheden.

Het aantal medewerkers van ons bedrijf dat toegang heeft tot je persoonlijke informatie is beperkt en zorgvuldig geselecteerd. Aan deze werknemers wordt toegang tot je persoonlijke informatie verleend voor zover ze die informatie nodig hebben om hun taken naar behoren uit te voeren.

Onze websites vermelden soms links naar sites van derden (sociale media, organisatoren van events die we sponsoren) waarvan de gebruiksvoorwaarden niet onder het toepassingsgebied van dit privacybeleid vallen. Lees aandachtig hun beleid inzake de bescherming van je persoonsgegevens. 

6. Verkopen we je gegevens aan derde partijen of geven we je gegevens door?

Wij verkopen geen persoonsgegevens aan derde partijen noch geven wij die door aan derden tenzij:

7. Hoe bepaal je als klant welke persoonsgegevens we mogen gebruiken en hoe?

Je kunt via een aantal instellingen zelf bepalen hoe jij vindt dat we je persoonsgegevens mogen gebruiken. Wij gebruiken je gegevens om jou een uitstekende dienstverlening en algemene communicatie te bezorgen over de producten die je bij ons hebt of die voor jou interessant kunnen zijn. 

 

8. Wat zijn je rechten en hoe kan je ze uitoefenen?

Je recht op toegang

Je hebt het recht op (gratis) toegang tot de gegevens die jezelf betreffen. Je kunt ons vragen:

 Of wij persoonsgegevens van je verwerken;

  • Waarvoor wij die verwerken;
  • Welke categorieën van persoonsgegevens wij verwerken;
  • Met welke categorieën van derden wij je persoonsgegevens delen;
  • Wat de oorsprong is van de verwerkte gegevens; en
  • Welke logica wij gebruiken als wij bepaalde persoonsgegevens automatisch verwerken.
 Je kan dit recht uitoefenen via onderstaande procedure, die wij op basis van de juridische terminologie “Subject Access Request” of “SAR” noemen.

 Je dient je recht op toegang schriftelijk uit te voeren, ter attentie van TalentGoals of per e-mail naar jean.marie.cardon@gmail.com

 Om je recht van toegang uit te oefenen, en om elke ongeoorloofde openbaarmaking van je persoonsgegevens te voorkomen, dien je ons een bewijs van je identiteit te verschaffen. Wij vragen je dan ook om bij voorkeur een kopie van de voorzijde van je identiteitskaart toe te voegen aan je aanvraag.

TalentGoalsg heeft 45 dagen om je aanvraag te beantwoorden. Houd er rekening mee dat deze periode pas begint te lopen wanneer TalentGoals je aanvraag schriftelijk heeft ontvangen en alle vereiste informatie om te voldoen aan je aanvraag in handen heeft.

 Indien je enige reden hebt om aan te nemen dat TalentGoals je aanvraag niet correct behandeld heeft, gelieve dit dan eerst op te nemen met het TalentGoals via jean.marie.cardon@gmail.com zodanig dat wij, samen met jou, de opties kunnen bekijken.

 Voor de volledigheid informeren wij je dat, indien TalentGoals niet reageert op je aanvraag, deze weigert of indien ons antwoord niet voldoet aan je verwachtingen, je steeds het recht hebt een klacht neer te leggen bij de Privacycommissie, via commission@privacycommission.be, die dan in het kader van haar bemiddelingsopdracht zal tussenkomen.

 Je recht op verbetering en verwijdering

Je hebt het recht om onvolledige, foutieve, ongepaste of verouderde persoonsgegevens te laten verwijderen of veranderen. Daarvoor kan je onze klantendienst contacteren. Wij zullen deze informatie vervolgens binnen de wettelijk vastgestelde termijnen zo nodig aanpassen of verwijderen. Houd er wel rekening mee dat wij je soms, afhankelijk van je verzoek, sommige diensten niet meer kunnen aanbieden. Wij kunnen ook niet altijd alle gevraagde gegevens verwijderen, bijvoorbeeld omdat we voor het gerecht en de Staatsveiligheid verplicht zijn om gegevens over het gsm- en telefoonverkeer van onze klanten gedurende 12 maanden te bewaren.

 Om je gegevens up-to-date te houden, verzoeken wij je hoe dan ook om ons elke wijziging te melden, zoals een verhuis of een vernieuwing van je identiteitskaart. Wij voorzien alvast in TalentGoals waarbij je contactgegevens te updaten.

 Je recht op verzet tegen de verwerking van je gegevens voor direct marketing

Je hebt altijd het recht om jezelf, zonder opgave van reden, te verzetten tegen het gebruik van je persoonsgegevens voor direct marketing-doeleinden. Je kunt daarvoor altijd contact opnemen met de TalentGoals en onze mogelijkheid tot promoties en/of acties via telefoon, post, sms of e-mail afzonderlijk deactiveren, of je kan:

 Voor commerciële telefoontjes: jezelf inschrijven op de Bel-me-niet-meer-lijst (www.bel-me-niet-meer.be). Als de medeoprichter van deze dienst houdt Telenet hier dan rekening mee, ook als je al klant bij ons bent;

  • Voor commerciële brieven: jezelf inschrijven op de Robinson lijst (www.robinsonlist.be). TalentGoals houdt hier als lid van de Belgische Direct Marketing vereniging rekening mee bij het benaderen van niet-klanten. Wil je ook als klant geen reclame via post ontvangen, dan kan je contact opnemen met de Telenet klantendienst.
  • Voor commerciële sms’jes: door te reageren met “STOP” op het nummer dat je de sms stuurde;
  • Voor commerciële e-mails: via de uitschrijfmogelijkheid in de bewuste e-mail. Om e-mailcampagnes efficiënter te maken, gebruiken we software om te meten of onze e-mails werden geopend en op welke links werd geklikt;
  • Voor nieuwsbrieven en e-facturatie: via TalentGoals kan je aangeven welke nieuwsbrieven je wenst te ontvangen en je elektronische aanrekening beheren. Je kan je in elke nieuwsbrief ook uitschrijven.
  •  Let wel: wij behouden ons het recht voor om via elektronische weg contact met je op te nemen in het kader van de uitvoering van je contract of als de wet ons daartoe verplicht.

9. Hoe lang bewaren we je persoonsgegevens?

TalentGoals draagt zorg voor passende organisatorische en technische maatregelen om persoonsgegevens te beveiligen. Wij mogen persoonsgegevens niet langer bewaren dan nodig is om het doel te realiseren waarvoor we ze verzamelen. De bewaartermijn kan dus per doel verschillen, en soms heel kort zijn. Zo worden verkeersgegevens met betrekking tot communicaties en verbindingen nooit langer dan 12 maanden bijgehouden, je kijkgedrag nooit langer dan 36 maanden bewaard en je gesprekken met de klantendienst worden voor trainingsdoeleinden maximum 30 dagen bewaard. Soms kan de termijn ook langer zijn, bijvoorbeeld om onze wettelijke verplichtingen na te komen (om tegemoet te komen aan onze boekhoudkundige en fiscale verplichtingen zijn wij bijvoorbeeld verplicht om je facturatiegegevens voor maximaal 7 jaar bij te houden) of uit de juridische noodzaak om bepaalde gegevens als bewijs te bewaren bij geschillen, tot maximaal 10 jaar na beëindiging van je contract. Deze gearchiveerde gegevens zijn uiteraard wel slechts beperkt toegankelijk. Na afloop van de toepasselijke bewaartermijn(en) worden persoonsgegevens geanonimiseerd. Bepaalde gegevens van voormalige klanten kunnen gedurende een periode van 2 jaar na beëindiging van het contract worden gebruikt om de voormalige klant te herkennen en op de hoogte te houden van nieuwe producten en promoties van TalentGoals, tenzij de klant volgens de onder punt 8 beschreven procedure aangeeft hier niet mee akkoord te gaan.

10. Hoe zit het met onze websites, cookies en mobiele apps?

Afgezien van de gegevens die je vrijwillig met ons deelt bij het gebruik van onze websites, hanteren wij ook cookies en andere technologische middelen om gegevens te verzamelen. Websites Je kunt onze websites bezoeken zonder je persoonsgegevens mee te delen. Met je toestemming (voor zover nodig) kunnen wij je als bezoeker van onze websites informeren over een gepersonaliseerd aanbod van producten en diensten. Sommige onderdelen of functies zijn voorbehouden aan AtriumMentoring of bezoekers met een account. Wij identificeren dan je IP adres en koppelen die aan je klantengegevens. Om de dienstverlening te optimaliseren kunnen wij je klantengegevens verder aanvullen met de data die we afleiden uit de cookies tengevolge van je gebruik van onze websites. Goed om weten is ook dat je log-in sessie bij afmelden nog 15 minuten actief blijft. Cookies

Wat zijn cookies?

Wij maken gebruik van cookies wanneer je onze e-mails opent en/of wanneer je onze websites bezoekt of apps gebruikt. Cookies zijn stukjes informatie die op je eigen computer of mobiel toestel bewaard worden en die het gebruiksgemak van onze websites en apps optimaliseren. Zo kan je bijvoorbeeld als bezoeker van onze websites worden geïdentificeerd bij een volgend bezoek en kunnen wij onze websites beter afstemmen op je wensen, voorkeuren en gebruiksgemak. Cookies kunnen ook gebruikt worden om de inhoud of publiciteit van een website persoonlijker te maken, . Cookies kunnen zowel door AtriumMentoring als andere partijen geplaatst worden. Wanneer wij derden op onze websites toelaten cookies te plaatsen, dan moeten deze partijen contractueel een veilige verbinding garanderen waarover de gegevens worden uitgewisseld.

Welke soorten cookies gebruiken we?

Onmisbare cookies: zijn nodig om gebruik te maken van de website en zorgen voor een veilige identiteitscontrole. Bijvoorbeeld: navigatie op de website, inhoud van winkelkarretje, toegang tot persoonsgegevens… Functionele cookies: maken het functioneren van de website makkelijker en zorgen voor een gepersonaliseerde surfervaring door bijvoorbeeld inlognamen, wachtwoorden, de inhoud van je winkelwagentje en voorkeuren – zoals de taalinstelling – te onthouden.

Analytische cookies: zorgen er voor dat we onze websites kunnen analyseren. Hierdoor weten wij hoeveel bezoekers er op onze site komen, hoe lang ze zijn gebleven, waar ze op hebben geklikt, welke onderdelen populair zijn, enz. Ook kunnen we zien welke sites niet goed worden bezocht en tegen welke problemen bezoekers aanlopen. Zo kunnen we onze websites continu verbeteren. Wij doen hiervoor ook een beroep op cookies van derden zoals Adobe Analytics. De gegenereerde informatie over je gebruiksgedrag op onze websites wordt anoniem verzameld (door de laatste 8 karakters van je IP adres te verwijderen) en overgebracht naar en door Adobe, waar ze worden opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Deze geanonimiseerde gegevens worden vervolgens door Adobe namens ons geanalyseerd en als geaggregeerde gegevens aan ons teruggestuurd. Adobe koppelt je IP-adres niet aan andere door hen geregistreerde gegevens.

Performante cookies: verzamelen gegevens van bezoekers om de website te verbeteren. Bijvoorbeeld: bezoekers tellen, populaire webpagina’s oplijsten, etc. Advertentiecookies: passen de advertenties aan op basis van je surfgedrag, je demografische en je gebruikersgegevens. Zo kunnen we onze advertenties efficiënter maken en beter afstemmen op je interesses. Met “cookies” worden ook soortgelijke technologieën bedoeld, zoals flash cookies, device fingerprinting, html5-local storage en javascripts.

Beheer van cookies

Indien je dit verkiest, kun je onze cookies afwijzen bij je eerste bezoek. Verder kan je op elk moment via de instellingen van je browser (meestal onder “Help” of “Internetopties”) alle geïnstalleerde cookies uitschakelen of verwijderen van je computer of mobiel eindtoestel. Elk type browser heeft zijn eigen manier van het beheren van cookies. De informatie kan je vinden op de website van de browser die je gebruikt. Houd er rekening mee dat het veranderen van de instellingen er voor kan zorgen dat de AtriumMentoring website en andere websites niet goed meer werken.

Andere technologische middelen

Om het succes van onze reclamecampagnes te meten en te verbeteren, tellen technologieën zoals web beacons en action tags het aantal bezoekers op onze websites en/of apps naar aanleiding van een reclame op de site van derden. Bepaalde pagina’s op onze websites werken ook met pixel tags. Deze pixels zien onder andere welke producten je op onze websites bekijkt. Op basis van die informatie kunnen wij je vervolgens relevante advertenties tonen op bijvoorbeeld Facebook en Google. Mobiele apps AtriumMentoring biedt verschillende apps aan. Als je van deze diensten gebruik maakt, dan kan het ook noodzakelijk zijn om je persoonsgegevens te verwerken. Die gegevens worden steeds verwerkt conform de bepalingen van dit Privacybeleid.

11. Hoe kan ik TalentGoals contacteren?

Indien je onze klantendienst wilt bereiken om je privacy instellingen aan te passen, dan kan dat onder andere via de winkels, schriftelijk, telefonisch of via sociale media. Alle informatie vind je hier terug: atriumplan.be. Voor meer informatie over ons privacybeleid of voor klachten in verband met je privacy, inclusief het uitoefenen van je recht op toegang kan je contact opnemen met het jean.marie.cardon@gmail.com